W dobie intensywnego rozwoju handlu oraz produkcji masowej, coraz trudniejszym zadaniem staje się wyróżnienie na tle konkurencji. Klienci każdego dnia są atakowani setkami różnych przekazów reklamowych, wskutek czego coraz trudniej o skupienie uwagi na poszczególnych z nich. Działania marketingowe w XXI wieku stały się nieodłącznym elementem prowadzenia jakiejkolwiek działalności opartej na sprzedaży produktów bądź oferowaniu usług. Nigdy dotąd nie stosowano tak wielu metod przykuwania uwagi odbiorcy. W celu wyraźnego zaznaczenia swojej obecności na rynku, firmy muszą posiadać przejrzystą identyfikację wizualną. Wszelkie narzędzia, które pozwolą poznać i zapamiętać nazwę oraz logo marki, mogą w konsekwencji przyczynić się do zwiększenia zaufania klienta do prezentowanej oferty. Nie od dziś wiadomo, że nabywcy częściej sięgają po produkty, które znają lub przynajmniej kojarzą. W oparciu o tę wiedzę, coraz większą popularność zdobywają personalizowane reklamy typu AD-a-Glance. To doskonałe rozwiązanie zwłaszcza dla firm branży gastronomicznej, które w obecnych czasach walczą o utrzymanie się na rynku.
Umieszczenie znaków firmowych na takich dozownikach, serwetkach, podkładkach czy obrusach może mieć znaczący wpływ na wzrost sprzedaży. Inną z zalet takiego rozwiązania jest fakt, że taka strategia sprawia, iż w oczach gości lokal będzie sprawiał wrażenie profesjonalnego. W dobie niezwykłej popularności social mediów oraz dokumentowania wizyt w restauracjach czy kawiarniach, nazwa marki może pojawić się serwisach społecznościowych, tworząc dodatkową reklamę. Zwłaszcza wśród młodszych odwiedzających modnym zabiegiem jest przesyłanie fotografii zamówionych posiłków do sieci, a dzięki szerokim zasięgom, jakie oferują tego typu portale, dotarcie do zupełnie nowej grupy odbiorców stanie się znacznie łatwiejsze i mniej kosztowne.
Duże pole do popisu daje możliwość umieszczenia dowolnego hasła reklamowego, ograniczonego jedynie ilością znaków oraz kreatywnością twórcy. Pozwoli to na stworzenie dokładnie takiego przesłania, jaki pragniemy przekazać potencjalnym gościom. Wśród najczęściej projektowanych grafik znaleźć można komunikaty promocyjne oraz te, dotyczące ofert specjalnych, zapowiedzi rozszerzenia oferty, prezentację nowości, a także informacje odnośnie ekologicznych rozwiązań, wprowadzonych w firmie lub zaangażowania w akcje społeczne i charytatywne. Profesjonalne kreowanie wizerunku firmy nigdy wcześniej nie było tak intuicyjne, ograniczając zarazem konieczność inwestowania w kosztowne banery reklamowe.
Marka Tork umożliwia szybkie i wygodne stworzenie swojego przekazu za pośrednictwem strony internetowej. Wybierając spośród wielu zróżnicowanych szablonów lub decydując się na wykonanie własnego projektu można skomponować idealną wiadomość w kilka chwil. Zapisanie wybranego wzoru pozwoli również powrócić do niego, w razie gdyby wymagane było domówienie produktu z daną personalizacją. Inteligentny kreator pozwala dokonać wyboru koloru, stylu i rozmiaru czcionki oraz oczywiście - dodać własne zdjęcie lub grafikę. Dodanie przezroczystego panelu daje dodatkowo pewność, że nadruk nie ulegnie zniszczeniu, aż do momentu, gdy zdecydujemy się wymienić go na inny. Aby dokonać zamówienia wystarczy jedynie wybrać przedmiot na którym ma zostać wykonana reklama. Cała gama dostępnych dozowników oraz produktów do nakrycia stołu znajduje się w ofercie naszej strony.
Obecnie, dużą popularnością cieszą się komunikaty dotyczące właściwego przestrzegania zasad higieny przez gości, które są wymogiem lokali gastronomicznych. Taki przekaz nie tylko zwiększa zaufanie do odpowiedzialnego podejścia właściciela obiektu, ale także ogranicza wydatki związane z zakupem transparentów i wywieszek, których nadmiar negatywnie oddziałuje na wygląd wnętrza. Zakup produktów ze spersonalizowanymi nadrukami pozwoli wpasować Twój biznes w aktualne trendy, bez konieczności sięgania głęboko do portfela.
Źródło: Torkusa