We wcześniejszym wpisie przedstawiliśmy korzyści oferowania gościom kosmetyków oraz galanterii hotelowej. Tym razem postaramy się ułatwić Państwu wybór najodpowiedniejszych spośród tych produktów, zwracając uwagę na systemy dozowania oferowane przez ADA Cosmetics, a także przyglądając się właściwemu dopasowaniu asortymentu do stylu wnętrza pokoju hotelowego. Pozwoli to dokonać najlepszego wyboru i zagwarantuje zadowolenie odwiedzających z wygodnego oraz umiejętnie dobranego asortymentu.
Doskonale znane z większości domów, Dozowniki z pompką można zamocować na specjalnym uchwycie lub położyć na blacie czy umywalce łazienkowej. Ten model sprawdzi się również w ogólnodostępnych toaletach o dużym natężeniu ruchu, znajdujących się w przestrzeni hotelowej.
Systemem, który dzięki swojej uniwersalności oraz bogatej gamie kolorystycznej sprawdzi się w niemal każdej łazience jest Press+wash. Minimalistyczny uchwyt oraz transparentna obręcz ułatwiają dozowanie, wskazując pozostałą ilość środka. W standardzie posiada akcesoria montażowe do zamocowania na ścianie oraz kluczyk, zabezpieczający przed kradzieżą.
Smart Care System wyróżnia się eleganckim, smukłym wyglądem. Sprawdzi się zwłaszcza w nowocześnie urządzonych łazienkach w hotelach o wysokim standardzie.
Minimalistycznym designem charakteryzuje się system ILLI 1, składający się z czarnego uchwytu od strony ściany oraz zakrzywionej płytki w przedniej części. Dodatkowo, istnieje możliwość zamówienia frontu z napisem wskazującym zawartość dozownika.
Siostrzanym systemem dozującym jest ILLY 2, który łączy wygląd dozowników Smart Care oraz sposób montażu wykorzystany w ILLY 1.
Dostosowanie najodpowiedniejszego systemu nie jest łatwym zadaniem i trzeba wziąć pod uwagę kilka czynników, a głównymi z nich są: dopasowanie aplikatora do wyglądu łazienki, pojemność oraz natężenie ruchu w pomieszczeniu.
Obiekty turystyczne projektowane są w różnych stylach architektonicznych. 4 i 5-gwiazdkowe hotele wyróżniają się eleganckimi wnętrzami, więc i użyte w nich kosmetyki powinny mieć najwyższą jakość. Do takich miejsc, w których oferta powinna być skierowana do najbardziej wymagających gości polecamy linie Naturals Remedies i The Perfumer’s Garden, które cechują gustowna szata graficzna oraz wyjątkowe kompozycje zapachowe.
Do wnętrz w surowym stylu loftowym idealnie wkomponują się kosmetyki z serii Fair CosmEthics. Ich ciemne, jednolite opakowanie odpowiada klimatowi industrialnego wystroju. Ponadto, produkty które zawiera w swoim składzie (Cukier trzcinowy oraz orzechy brazylijskie) otrzymały certyfikat odpowiedzialnego handlu z poszanowaniem praw pracowników, Fair Trade.
Kameralną atmosferą urzekają hotele w stylu butikowym. Są to przeważnie niewielkie obiekty, będące rodzinnym biznesem. Wykorzystanie ekologicznych składników oraz jasny, kobiecy design czyni linię Eco–Boutique najlepszą do tego charakteru wnętrza.
Nowocześnie urządzone obiekty cechuje minimalistyczne podejście do aranżacji pokoi oraz ograniczona paleta kolorów. Do miejsc zaprojektowanych w tym właśnie stylu polecamy zastosowanie serii Hydro Basic oraz Be different.
Ekologiczne hotele kładą nacisk na rozwiązania, które mają ograniczyć szkodliwy wpływ na środowisko naturalne. Również zrównoważony rozwoju jest pojęciem zgodnym z polityką obiektu. Kosmetykami o najłagodniejszym wpływie na otoczenie jest seria Eco by Green Culture, posiadająca biodegradowalne opakowania. Linia Naturals zawiera pozbawione barwników, naturalne składniki, pochodzące z kontrolowanych upraw. Zaś spośród dostępnych akcesoriów polecamy kolekcję Green, w skład której wchodzą grzebień igielnik, zestaw do mycia zębów czy czyścik do butów opakowane w estetyczne kartony, na których użyto ekologicznego tuszu sojowego.
Do niewielkich pensjonatów, kwater prywatnych oraz 2 i 3 – gwiazdkowych hoteli rekomendujemy zakup klasycznych serii Aqua Senses oraz So Fresh by Chemitech, których uniwersalne zastosowanie zadowoli podstawowe wymagania gości.
Jak widać, dobranie odpowiednich produktów i systemów dozujących nie jest prostym zadaniem, ale pomoże optymalnie wykorzystać przestrzeń i zapewni wiele korzyści zarówno dla gości, jak i personelu. Właściwe dopasowanie asortymentu pozwoli odwiedzającym cieszyć się mnogością udogodnień, pozostawiając pozytywne wspomnienie o obiekcie, który w takim stopniu zadbał o ich komfortowy wypoczynek. Zadowoleni goście z pewnością wrócą do danego hotelu, a także podzielą się swoimi doświadczeniami ze znajomymi i rodziną, co przyciągnie dodatkowe zainteresowanie i przyczyni się do wzrostu liczby rezerwacji.